SPORT MUZIKA FILM: LIONEL MESSI 2013

petak, 4. siječnja 2013.

LIONEL MESSI 2013



Messi o ciljevima u 2013.: Moramo sve osvojiti!
Foto: AFP

LIONEL MESSI u velikom je intervjuu za Mundo Deportivo rezimirao 2012. godinu te je najavio što očekuje u idućoj. Inače, Barcin čarobnjak odmara se u rodnom Rosariju, gdje blagdane provodi sa svojom obitelji.

Na pitanje koji su mu ciljevi u 2013. godini, Messi je rekao:

"Želim da se moj trener Tito Vilanova oporavi nakon operacije i svima želim da budu zdravi. To je najvažnije", rekao je Messi.

Messi je ove godine postavio mnoge rekorde - postao je najbolji strijelac Barcelone, a srušio je i 40 godina star rekord Gerda Mullera.

"Zbilja sam sretan što sam postavio te rekorde, ali bio bih sretniji da smo osvojili naslov prvaka Španjolske. Kažem, lijepo je kada ostvariš neke osobne ciljeve, ali ipak mi je momčad važnija i uspjeh iste", poručio je Messi.

Argentinac je osim mnogobrojnih nagrada na poklon dobio i ugovor s rokom trajanja do 2018. godine.

"Moj san je da završim karijeru u Barceloni, a potpisom novog ugovora napravio sam još jedan korak prema ostvarenju tog sna".

Međutim, nije sve bilo tako bajno u 2012. godini...

"Najteži dani u ovoj godini bili su mi kada smo izgubili od Chelseaja u polufinalu Lige prvaka. Bili smo uvjereni da ćemo proći u finale, odnosno smatram da smo zaslužili jer smo odlično igrali. Nema veze, postavili smo si novi cilj, a to je da slavimo u finalu na Wembleyju. Moramo sve osvojiti!", za kraj će Messi.

Nema komentara:

Objavi komentar