SPORT MUZIKA FILM: Agüero nakon razvoda od Maradonine kćerke: Nije mi lako

subota, 5. siječnja 2013.

Agüero nakon razvoda od Maradonine kćerke: Nije mi lako

Agüero nakon razvoda od Maradonine kćerke: Nije mi lako

Argentinski nogometni reprezentativac u redovima Manchester Cityja Sergio Agüero (24) u razgovoru za argentinski dnevnik Olé otvorio je dušu nakon rastave braka sa Gianninom Maradonom, najmlađom kćeri slavnog Diega Maradone.
Kun Aguero (Foto: Arhiv/AFP)
Kun Aguero (Foto: Arhiv/AFP)
"Ovih posljednjih nekoliko mjeseci pokušao sam se prilagoditi novoj fazi svoga života nakon rastave. Nije mi lako nakon toliko godina zajedničkog života i toliko iskustava s Gianninom",rekao je Agüero o majci svog sina Benjamina.

"Tokom tog perioda sazrijeli smo kao ljudi i ono što je najvažnije, imamo produkt naše ljubavi, imamo Bena, koji je blagoslov. To je ono što mi je najteže, jer Ben je sada u Buenos Airesu, a ja sam iz očitih razloga u Manchesteru".

Zbog rastave Agüerovog braka Cityju bi se tako mogao ponoviti "slučaj Tevez". Naime, Agüerov klupski saigrač u vrhu napada Carlos Tevez bio je prethodno toliko rastrgan između kluba i porodice koja se preselila u Argentinu, da je dugo vremena na pomolu bio njegov odlazak iz kluba.

"Pokušavam biti što je moguće profesionalniji i vjerujem da takva situacija ne utječe na moje sportske izvedbe. Ali nije lako biti razdvojen od djeteta. Nemoguće je da mi Ben ne nedostaje".

Nema komentara:

Objavi komentar