SPORT MUZIKA FILM: Messi: Posebno hvala mojoj supruzi i sinu

ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

Messi: Posebno hvala mojoj supruzi i sinu

Messi: Posebno hvala mojoj supruzi i sinu

Najveća podrška mu je njegova obitelj

Messi: Posebno hvala mojoj supruzi i sinu

Piše: E. Škorić
Lionel Messi  je od strane FIFA-e i magazina France Football četvrti put zaredom proglašen za najboljeg igrača.
Messi je postao prvi nogometaš koji je četiri puta osvojio Zlatnu loptu, dok su po tri puta ovu nagradu osvajali Johan Cruyff, Michel Platini i Marco van Basten. 
 
Argentinac je dobio 41.6 posto glasova, a nagrada mu je dodijeljena u Zurichu na svečanoj ceremoniji. Cristiano Ronaldo je dobio 23.68 posto glasova, a Andres Iniesta 10.91 posto.
 
"Da budem iskren, ovo je stvarno nevjerojatno. Četvrti put sam osvojio ovu nagradu, nemam riječi. Želim zahvaliti svim svojim kolegama iz Barcelone i odati priznanje prijateljima iz reprezentacije Argentine. Hvala obitelji i prijateljima, a posebno mojoj supruzi i sinu", kazao je Messi po primanju nagrade.

Nema komentara:

Objavi komentar